الگوريتم پانداي گوگل چيست ؟

در مقاله هفته پيش به طور مختصر در مورد الگوريتم پانداي گوگل توضيح داديم .

مي خواهيم به طور خلاصه به سوال ” الگوريتم پانداي گوگل چيست ؟ ” پاسخ دهيم .

تعريف الگوريتم پاندا

هدف الگوريتم پاندا امتياز دهي به صفحات و وبسايت شما است .

اين کار بستگي به فاکتور هاي سئو يي دارد که گوگل مي تواند به آن ها امتياز دهد يا به طور الگوريتمي تشخيص داده مي شود .

سخنان Gary Illyes را که در سايت SearchEngineLand با هم مي خوانيم :

پانداي گوگل کيفيت سئو ي يک سايت را حداقل با بررسي کردن اکثر صفحات آن به خوبي اندازه گيري مي کند .

اما به طور اساسي به ما اجازه مي دهد که کيفيت کل سايت را در حساب آن ذخيره کنيم .

ما از اين کيفيت براي رتبه دهي سئو به صفحاتي استفاده مي کنيم که مربوط به آن سايت مي شود .

سپس رتبه مورد نظر به آن سايت داده مي شود .

پس اگر يک جواب مشخص مي خواهيد ، اين موضوع بي ارزش نخواهد بود .

اتفاقا به طور برعکس اين موضوع باعث پايين آمدن رتبه ها مي شود .

به طور اساسي ، ما متوجه شديم سايتي که سعي مي کند سيستم ما را بازي دهد متاسفانه موفق شده است .

پس ما رتبه سئو ي اين سايت را تنظيم مي کنيم .

ما اين سايت را به رتبه هاي پايين تر مي فرستيم تا مطمئن شويم ديگر مثل قبل نمي تواند ما را گول بزند .

با توجه به اين صحبت ها متوجه شديم که الگوريتم پاندايي که در حال حاضر فعاليت مي کند وظيفه اش چيست .

وظيفه الگوريتم پاندا

صفحات کم کيفيت و کم محتوا را به خوبي براي شما توضيح دهيم .

وظيفه اين الگوريتم کنترل اين صفحات است .

پاندا از اين که اين صفحات رتبه خوبي دريافت کنند جلوگيري مي کند .

پاندا هميشه در حال توسعه است .

سيگنال ها مي توانند بيايند و بروند .

گوگل مي تواند کار خود را در زمينه اندازه گيري کيفيت بهتر انجام دهد .

اين کار زماني انجام مي شود که بر اساس نشانه هايي از طرف کسي انجام شود که گوگل آن را تاييد مي کند .

John Mueller از شرکت گوگل بيان کرد :

خوب بنابراين اين چيزي نيست که ما بخواهيم بگوييم :

اگر سايت شما قبلا تاثير گرفته است ، خوب هميشه تاثير خواهد گرفت .

يا اگر قبلا تاثير نگرفته است هيچ گاه تاثير نخواهد گرفت .

گاهي اوقات ما معيار ها را عوض مي کنيم .

من اين مورد را مثل چيزي نمي بينم که پاندا انجام مي دهد .

اين خيلي بد به نظر مي رسد .

در مورد الگوريتم پاندا در پست ها سوال کنيد .

قابليت هايش را بپرسيد و روي سئو ي خود بيشتر کار کنيد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/what-is-google-panda/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *