آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بيست و نهم )

نکته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار کاربران مي شود ؟

عنوان ها ، تبليغات و محتواي جايگزين مزاحم ، مخرب و گمراه کننده

حضور برجسته محتواي جايگزين و تبليغات مزاحم

گوگل در اين مبحث از سئو مي گويد :

کاربران به صفحات سايت ها مي آيند تا از محتواي اصلي سئو استفاده برند .

محتواي جايگزين و تبليغات مفيد مي تواند بخشي از يک تجربه کاربري مثبت باشد .

اما محتواي جايگزين و تبليغات مزاحم کار را براي تمرکز و استفاده کاربر از محتواي اصلي سخت مي کند .

برخي صفحات طراحي شده است تا کاربر را تشويق کند روي محتواي جايگزين سئو که سودي براي هدف صفحه ندارد کليک کند .

اين نوع محتواي جايگزين اکثر اوقات ايجاد مزاحمت مي کند يا به طور برجسته کاربر را به سمت صفحاتي که باعث درآمد زايي مي شود سوق مي دهد .

همچنين محتواي جايگزين يا تبليغات غير اخلاقي که شامل صفحات اخلاقي يا غير اخلاقي مي شود مي تواند ايجاد مزاحمت کند .

اين نوع تبليغات مي تواند باعث ناراحتي کاربر نيز بشود .

لطفا چند بار صفحه سئو شده را بارگذاري کنيد تا ميزان تبليغاتي که نمايش داده مي شود را مشاهده کنيد .

از علم خود در مورد حساسيت هاي محلي و فرهنگي استفاده کنيد تا در سئو رتبه بگيريد .

براي مثال ، يک تبليغ براي مدل لباس زير براي سايتي که لباس حمام مي فروشد قابل قبول است .

با اين حال ، گرافيک سايت هايي که بر موضوعات غير اخلاقي تاکيد مي کند رتبه پاييني در سئو دريافت خواهد کرد .

عنوان ها ، تبليغات يا محتواي جايگزين گمراه کننده

گوگل مي گويد :

اين موضوع بايد کاملا روشن باشد که چه قسمت هايي از سايت محتواي اصلي ، محتواي جايگزين سئو و تبليغات است .

همچنين بايد واضح باشد که چه اتفاقي رخ خواهد داد وقتي که کاربر :

با محتواي سئو و لينک هاي موجود در صفحه تعامل مي کند .

اگر کاربران با کليک روي تبليغات يا محتواي جايگزين سئو گمراه شوند

يا اگر کليک روي آن ها شگفت زده کاربر را رها کند ، آن ها را گيج کند يا گولشان بزند :

دريافت کيفيت پايين در سئو عادلانه ترين چيزي است که مورد انتظار است .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-nine/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *