آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بيست و هشتم )

نکته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار کاربران مي شود ؟

سايت شما رتبه بندي پاييني در سئو دريافت خواهد کرد اگر داراي تبليغات آزاردهنده و مزاحم باشد .

همچنين محتواي ثانويه آزاردهنده نيز مي تواند از عوالي باشد که رتبه شما در سئو پايين بيايد .

گوگل از سال ها پيش در مورد تبليغات اينترنتي و مزاحمت ها در سئو ي صفحات وب هشدار داده است .

اين موارد باعث به وجود آمدن يک تجربه کاربري ضعيف براي سئو مي شود .

مثال هاي ويژه زير از آموزش سئو ي گوگل در سال 2017 آورده ايم .

عنوان ها ، تبليغات و محتواي جايگزين مزاحم ، مخرب و گمراه کننده

بعضي صفحاتي که کيفيت پاييني در سئو دارد محتواي اصلي متناسبي براي ارائه دارد .

ولي اين سخت است که از محتواي اصلي براي مخرب بودن ، مزاحمت زياد يا تبليغات گمراه کننده و محتواي جايگزين  استفاده کنيم .

عنوان هاي گمراه کننده يک تجربه صعيف کاربري را نتيجه مي دهد وقتي که کاربر روي لينکي کليک کند و انتظاراتش را مشاهده نکند .

تبليغات يا محتواي جايگزيني که کاربرد محتواي اصلي را خراب مي کند

در حالي که ما انتظار داريم تبليغات و محتواي جايگزين در ديد باشد ، بعضي تبليغات يا صفحات بينابيني اين موضوع را کاملا براي استفاده از محتواي اصلي سئو سخت مي کند .

براي مثال مي توان به صفحاتي اشاره کرد که قبل و بعد از محتواي مورد نظر شما باز مي شود .

صفحاتي که استفاده از محتواي اصلي سئو را خراب مي کند بايد کيفيت پاييني در سئو دريافت کنند .

گوگل مثال هايي در اين مورد مي دهد :

  • تبليغاتي که به طور فعال روي محتواي اصلي سئو در حرکت است وقتي که شما داريد اسکرول مي کنيد .
    • بستن اين نوع تبليغات نيز دشوار است .
    • اين خيلي سخت است که از محتواي اصلي سئو استفاده کنيد وقتي که به طور فعال توسط تبليغات پوشانده شده است .
  • يک صفحه بينابيني که کاربر را از محتواي اصلي سئو به جاي ديگري ريدايرکت مي کند بدون اين که گزينه بازگشت به او بدهد .

در قسمت بعدي در مورد اين نوع تبليغات بيشتر توضيح خواهيم داد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-eight/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *