آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سي و سوم )

منظور گوگل از کيفيت پايين چيست ؟

چه صفحاتي کم کيفيت است ؟

محتواي اصلي سئو

گوگل مي گويد محتواي اصلي بايد دليل اصلي براي وجود يک صفحه سئو باشد .

  • کيفيت محتواي اصلي سئو پايين است .
  • مقدار محتواي اصلي براي هدف صفحه راضي کننده نيست .
  • مقدار اطلاعات وبسايت نيز راضي کننده نيست .
محتواي اصلي و تجربه کاربري ضعيف
  • اين محتواي سئو مشکلات زيادي دارد : املا و گرامر ضعيف ، کمبود کامل ويرايش و اطلاعات نادرست
    • کيفيت کم محتواي اصلي سئو دليلي براي دريافت امتياز پايين در کيفيت است .
    • به اضافه ، کلمات تبليغاتي که دو خط آبي زير آن ها کشيده شده است مي تواند در خواندن محتواي اصلي سختي ايجاد کند .
    • اين کار يک تجربه کاربري ضعيف را در سئو نتيجه مي دهد .
  • صفحاتي که يک تجربه کاربري ضعيف را ارائه مي دهد مثل صفحاتي که دستور به دانلود نرم افزار هاي مخرب مي دهد ، بايد رتبه پاييني در کيفيت سئو دريافت کند .
    • حتي اگر اين گونه صفحات داراي عکس هاي مرتبط با عبارت جست و جو شده در سئو داشته باشد .
طراحي که بر محتواي اصلي سئو متمرکز نيست
  • اگر يک صفحه در طراحي به نظر ضعيف برسد ، خوب نگاه کنيد .
    • از خودتان سوال کنيد که آيا صفحه به صورت عمدي طراحي شده است تا تمرکز را از روي محتواي اصلي بردارد ؟
    • اگر اين گونه است پس قطعا امتياز پايين در سئو انتظار آن صفحه را مي کشد .
  • طرحي صفحه کمبود دارد .
    • براي مثال ، ترتيب بندي صفحه يا استفاده از فضا تمرکز را از روي محتواي اصلي بر مي دارد ، کار را سخت مي کند که از محتواي اصلي سئو استفاده کنيد .
کمبود محتواي اصلي در تخصص نويسنده
  • شما بايد در نظر بگيريد چه کسي براي محتواي وبسايت يا صفحه اي که داريد ارزيابي مي کنيد مسئول است .
    • آيا فرد يا سازمان تخصص کافي را براي اين موضوع دارند ؟
    • اگر تخصص ، اعتبار يا اعتماد نباشد ، قطعا کيفيت پايين در سئو در کمين است .

در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين مبحث از سئو صحبت خواهيم کرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *