آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سي و يکم )

در قسمت قبلي در مورد عناوين و تبليغات گمراه کننده و مخرب در سئو توضيح داديم .

نتيجه آن است که :

گوگل ترافيک رايگان سئو ي خود را به سايت هايي که کيفيت پاييني دارند ارسال نمي کند .

پيشنهاد ما اين است :

تبليغات آزاردهنده را از سايت خود حذف کنيد .

حل مشکلات به وجود آمده در گزارش تجربه تبليغات گوگل

  • شما بايد براي کنسول جست و جوي گوگل که مربوط به سئو است ثبت نام کنيد .
  • گزارش مربوط به تجربه تبليغات گوگل را بررسي کنيد .
  • اگر سايت شما بررسي نشده باشد گزارش چيزي به شما نشان نخواهد داد .
  • اگر وضعيت گزارش شما در حالت هشدار يا شکست خورده است :
    • مخرب هاي سئو در ليست ستوني تحت عنوان چيز هايي که ما پيدا کرديم ليست مي شود .
    • گزارش بررسي تبليغات از صفحات نمونه سئو چه در گوشي و چه در دسکتاپ سايت شما وجود دارد .
  • اگر تجربه تبليغات منفي در سئو يافت شده باشد به طور جداگانه در گزارش ليست شده است .
    • دليل آن هم تفاوت آزار دهنده بودن تبليغات در موبايل و دسکتاپ است .
  • گوگل مشکلات طراحي سايت را نيز مهم جلوه مي دهد .
    • از جمله آن ها مي توان به پاپ آپ ها يا تبليغات چسبان بزرگ اشاره کرد .
    • همچنين به طور هوشمندانه ويدئويي از آن تبليغ در سايت سئو به شما نشان خواهد داد .
  • مشکلات خلاقيتي در سايت سئو ي شما از طريق تگ تبليغات نشان داده مي شود .
    • مثلا مي توان به تبليغات انيميشن فلش يا ويدئو هاي با صدايي که به طور خودکار پخش مي شود اشاره کرد .
  • تبليغات آزار دهنده را از سايت خود حذف کنيد .
  • سايت خود را براي بررسي تجربه تبليغات در کنسول جست و جوي سئو ثبت کنيد .

اين ها مراحلي بودند که شما بايد براي بررسي سايت سئو شده ي خود در بخش تبليغات انجام دهيد .

همه نوع تبليغات ايجاد مزاحمت نمي کند .

بعضي سايت هاي سئو هستند که علاوه بر کيفيت بالايي که دارند تبليغات مفيدي نيز نمايش مي دهند .

در قسمت بعدي به شما مي گوييم که منظور گوگل از کيفيت پايين در سئو چيست !

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-one/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *