آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سي و چهارم )

منظور گوگل از کيفيت پايين چيست ؟

چه صفحاتي کم کيفيت است ؟

محتواي اصلي سئو

کمبود محتواي اصلي در تخصص نويسنده
  • هيچ مدرک معتبري وجود ندارد که نشان دهد نويسنده محتواي سئو تخصص پزشکي دارد .
    • چون اين يک مقاله پزشکي در مورد يا پول يا زندگي است ، کمبود تخصص دليلي براي کيفيت پايين در سئو است .
  • نويسنده صفحه يا سايت تخصص کافي براي نوشتن محتواي سئو را براي موضوع صفحه يا سايت ندارد .
    • يا سايت براي موضوع سئو ي انتخاب شده قابل اطمينان و معتبر نيست .
    • به بيان ديگر در اين صفحه يا سايت کمبود عناصر EAT حس مي شود .

پس از محتواي سئو ي صفحه موارد زير با ارزش ترين گزينه هايي است که مي توانيد متوجه شويد يک صفحه با کيفيت داريد يا خير !

محتواي جايگزين ضعيف

  • محتواي جايگزيني که مفيد نيست و باعث مزاحمت مي شود به جاي اين که در سئو ي سايت به کاربر کمک کند باعث کم کيفيت شدن آن مي شود .
  • محتواي جايگزين سئو براي هدف صفحه مفيد نيست يا باعث مزاحمت مي شود .
  • صفحه دچار کمبود در محتواي جايگزين سئو است .
  • براي سايت هاي بزرگ ، محتواي جايگزين شايد يکي از راه هاي اساسي باشد که کاربر محتواي سايت را کشف کند و محتواي اصلي سئو را بيابد .
    • کمبود محتواي جايگزين مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي بسيار زياد مي تواند دليلي براي کيفيت پايين باشد .

تبليغات مزاحم

  • براي مثال يک تبليغ براي مدلي که لباس زير نمايش مي دهد ممکن است براي سايتي که لباس حمام مي فروشد قابل قبول باشد .
    • با اين حال يک تبليغ غير اخلاقي و گرافيکي که ايجاد مزاحمت مي کند باعث کم کيفيت شدن سايت سئو شده مي شود .

نگهداري خوب از سايت

  • اگر سايت به اندازه کافي آپديت نشود و از آن نگهداري نشود :
    • کيفيت پايين در سئو به سراغ آن خواهد آمد .
  • سايت دچار کمبود در نگهداري و آپديت است .

در قسمت بعدي در مورد نکات ريز ديگري در سئو صحبت خواهيم کرد .

تا مي توانيد مقالات ما را دنبال کنيد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-four/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *