ساخت صفحه لندينگ

چگونه يک صفحه لندينگ بسازيم : دستورالعمل مرحله به مرحله

همه کساني که از طراحي سايت شما بازديد مي کنند يک اقدام هدفمند را اجرا نمي کنند .

شايد چون طراحي سايت شما به اندازه کافي جذاب نيست يا استدلال کافي در آن وجود ندارد .

يک صفحه لندينگ عالي مي تواند محرکي براي اقدامات کاربران باشد .

اجازه دهيد به شما بگوييم که چه صفحات لندينگي به طور مطمئن به شما نتيجه خواهد داد .

در اين جا کار هايي براي شما آورده ايم که براي داشتن يک صفحه لندينگ موفق در طراحي سايت بايد انجام دهيد .

خصوصيات صفحه لندينگ

يک صفحه لندينگ صفحه اي است که ساخته شده تا مشتري را راضي کند که براي خبرنامه ثبت نام کند .

يا اين که محصولي را بخرد يا براي ارائه خدمات درخواست دهد .

يک طراحي سايت منظم و عادي اکثر اوقات شامل اطلاعات بسيار زيادي است .

صفحات لندينگ براي هدف معيني کار مي کند و بازديدکننده را هدايت مي کند تا به اقدام مورد نظر از سوي او برسد .

همچنين صفحات لندينگ ترافيک تبليغات را نيز دريافت مي کند .

يک نرخ تبديل خوب براي طراحي سايت منظم و عادي بين دو تا سه درصد از کل بازديدکنندگان در نظر گرفته مي شود .

براي يک صفحه لندينگ اين مورد بين چهارده تا پانزده درصد است .

نرخ تبديل اغلب اوقات کمک مي کند که همچين نتيجه اي به دست آيد .

اصول يک صفحه لندينگ موفق

چندين تکنيک وجود دارد که کمک مي کند توجه کاربر را جلب کنيد و آن را نگه داريد .

اصول اولين قسمت مشاهده شده يا بالايي ترين قسمت طراحي سايت

روزنامه ها براي فروش به صورت نيم صفحه قرار داده مي شود که قسمت بالايي مشخص است .

پس صفحه اوليه براي خريداران به دو قسمت تقسيم مي شود :

قسمتي که قابل مشاهده است و قسمتي که از ديد مخفي است .

اگر سر تيتر يا عکس در قسمت قابل مشاهده توجه را جلب کند :

خريدار براي خريد آن اقدام خواهد کرد و آن را مطالعه خواهد کرد .

در قسمت بعدي بيشتر در اين مورد توضيح خواهيم داد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/how-to-create-a-landing-page-step-by-step-instructions/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *