آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و سه )

نوار کيفيت – هميشه در حال افزايش – هميشه وابسته

سايت شما چقدر متناسب با علايق کاربر و محبوب است ؟

  • براي امتياز دهندگان کيفيت گوگل پنج گزينه براي مقياس رتبه بندي کيفيت سئو ي صفحه دارد :
    • پايين ترين
    • پايين
    • معمولي
    • بالا
    • بالا ترين
  • گوگل مي گويد :
    • صفحات با کيفيت جذاب است و به هدفش مي رسد .
    • اين صفحات داراي محتواي جذاب مناسب براي سئو است .
    • اين محتوا توسط يک متخصص يا کسي که در آن زمينه معتبر است نوشته شده است .
    • آن ها صفحات مربوط به اطلاعات مثل درباره ما را تکميل مي کنند .
    • همچنين صفحه تماس و اطلاعات خدمات را نيز پر مي کنند .
  • گوگل به دنبال سايتي است که به طور مرتب آپديت شود و از آن نگهداري شود .
    • پس شما بايد سيستم مديريت محتوا را به روز نگه داريد .
    • در اين بين بايد به دنبال عکس هايي که لينک شکسته دارد بگرديد و لينک هاي شکسته را نيز بايد پيدا کنيد .
    • اگر شما حين نگهداري از يک سايت نا منظم يک تجربه کاربري خسته کننده را بسازيد :
      • بايد انتظار دريافت رتبه بندي پايين در کيفيت سئو را داشته باشيد .
    • الگوريتم پانداي گوگل در سال دو هزار و چهارده به سراغ صفحاتي رفت که خريد و فروش آنلاين در آن انجام مي شد .
      • اين صفحات از روش هاي قديمي سئو شده بود و امروزه به عنوان صفحات کم محتوا شناخته مي شود .
  • گوگل از امتياز دهندگان مي خواهد که در سايت شما بچرخند و آن را آزمايش کنند تا ببينند به درستي کار مي کند يا خير .
    • براي مثال آن ها به امتياز دهندگان مي گويند تا درستي عملکرد سبد خريد شما را بررسي کنند .
  • گوگل انتظار دارد صفحات ويرايش شود ، بررسي شود و طبق معمول به روز شود .
    • مخصوصا اگر اين کار براي مشکلات جدي باشد مثلا ويرايش اطلاعات پزشکي
    • همچنين مي گويد همه صفحات بر اساس استاندارد ها نگهداري نمي شود اما هر کسي انتظار دارد که گوگل اطلاعات را در يک بازه زماني مشخص به روز شده مي خواهد .
    • اين که اين موضوع چقدر منطقي است بستگي به موضوع سئو ي سايت شما و هدف آن در رقابت با ساير صفحات دارد .
  • گوگل مي خواهد به صفحات سئو بر اساس نويسندگان متخصص رتبه دهد و نمي خواهد بر اساس مطلب اين کار انجام شود .
  • شما نمي توانيد يک تکه بزرگ از محتوا را با محبوبيت منفي در سايت داشته باشيد و انتظار داشته باشيد که به خوبي براي سئو نتيجه دهد .
    • يک رتبه بندي بالا نمي تواند براي هر سايتي استفاده شود که محبوبيت منفي متقاعد کننده در سئو داشته باشد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *